SMARTNEWS.KZ басылымының хабарлауынша, Нидерландыда мектептердің бірі ата-аналарға оқушылардың күйзелісін азайту үшін бір тоқсан балалардың бағаларын қарауға тыйым салды.
Зерттеу бойынша баға қорытындысын ата-анасына көрсету оқушыға қосымша қысым жасайды. Мектептің Экономика пәнінің мұғалімі Стейн Эйттенбогард 500 оқушыдан сұхбат алып, ата-аналар қосымшаны үнемі тексеріп отырғанда, балаларда күйзеліс деңгейі бестен 2,7-ге бағаланатынын анықтады. Ал ата-анасы үнемі тексермейтін адамдарда күйзеліс деңгейі екі болған.
"Оқушыларға жетістікке жету үшін қысым жасау қазіргі заманның көрінісі. Біз мектепте оқып жүрген кезде есеп беру жылына төрт рет болатын. Бірақ ол кезде ата-анаңызға қашан және не қалайтыныңызды айта аласыз. Ал қазір баланың үлгерімі туралы push-хабарлама ата-аналардың телефонына келеді. Кейін баласы үйге жеткенше ата-аналар онымен сөйлесуге дайын отырады. Бұл қорқынышты", - деді ол.
Ата-аналардың 95% эксперимент жүргізуге келісті. 40 жылдық тәжірибесі бар мұғалім Герт Лейшелдер голландиялық мектеп жүйесінде бағалауға наразылық эмпатия мен икемділік сияқты өмірлік дағдыларды дамытудан басым деп санайды.
Оның айтуынша, Монтессори әдісі оқушыларға оқу процесінде жауапкершілік пен таңдау құқығын береді.
"Ата-аналардың оқушыларды үнемі бақылауда ұстауы күйзеліс тудырады. Білім беру жүйесінде біз әрқашан "сенің қателесуге құқығың бар. Осылай үйреніп кетесің" деп оқытамыз”,- деді ол.