Дүние жүзіндегі ұйымдар жұмыс процестерін трансформациялаудың жаңа кезеңінен өтіп жатқанда, Microsoft Work Trend Index-тің бесінші жылдық есебі компанияның жаңа түрі – Frontier Firm-дің пайда болуын көрсетеді. Бұл кәсіпорындар сұраныс бойынша интеллектуалды технологияны қолданады және тиімділікті арттыру, сондай-ақ инновацияны ынталандыру үшін адамдар мен жасанды интеллектіден тұратын командалар құрады.
LinkedIn-пен серіктестікте дайындалған «2025: Frontier Firm дүниеге келген жыл» деп аталатын есеп 31 елдің 31 000 кәсіпқойының деректерін, сондай-ақ LinkedIn Economic Graph ақпаратын және Microsoft 365-тегі электрондық пошталардан, кездесулерден және чаттардан триллиондаған біріктірілген сигналдарды талдайды.
Есеп жасанды интеллект жұмыс күшінің өнімділік парадигмасын түбегейлі өзгерткенін көрсетті. Жасанды интеллектбұдан былай қызметкерлер санына немесе олардың білім деңгейіне тәуелді емес – ол енді қол жетімді және оңай күрделенеді. Өсіп келе жатқан экономикалық қысым жағдайында ұйымдар бизнес талаптары мен адам ресурстарының шектеулері арасындағы алшақтықты жою үшін жасанды интеллект әлеуетін пайдалануы керек. Басшылар жұмыс күшінің мүмкіндіктерін арттыру үшін цифрлық еңбекке көбірек жүгінуде: олардың 82% - ы алдағы 12-18 ай ішіндежасанды интеллект негізіндегі шешімдерді енгізуді жоспарлап отыр. Бұл ретте басшылардың 53%-ы өнімділікті арттыру керек дейді, бірақ қызметкерлер мен менеджерлердің 80%-ы өсіп келе жатқан үміттерді қанағаттандыру үшін уақыт пен күштің жеткіліксіз екенін айтады. Жұмыстағы үзілістер де маңызды мәселе болып қала береді, өйткені қызметкерлер электрондық пошталарға, кездесулерге және чаттарға алаңдай отырып, басым тапсырмаларды орындау үшін қажетті зейіннің жартысын жоғалтады.
Баяндамада сонымен қатар компаниялар дәстүрлі иерархиялық құрылымдардан нәтижелерге бағытталған динамикалық жұмыс схемаларына ауысады, мұнда адамдар мен интеллектуалды агенттердің командалары ауқымды мақсаттарға жету үшін икемді өзара әрекеттеседі. Тренд деректермен расталады: көшбасшылардың 46%-ы өздерінің ұйымдары жасанды интеллект агенттері арқылы, әсіресе тұтынушыларға қызмет көрсету, маркетинг және өнімді әзірлеу салаларында жұмыс процестерін толығымен автоматтандыратынын айтады. Адамдар мен жасанды интеллектагенттерінің командалары қалыпты жағдайға айналғандықтан, ұйымдар үшін автоматтандыру мен адам бақылауы арасындағы оңтайлы тепе-теңдікті табу маңызды. Көшбасшылар адамдар мен агенттердің арақатынасын бағалай бастайды, жасанды интеллект дәстүрлі әдістерден қашан асып түсетіні, клиенттер адаммен қарым-қатынасты қалайтыны және шешім қабылдау адамның қатысуын қажет ететіні туралы маңызды сұрақтар қояды.
Сондай-ақ, биылғы есеп өнімділікті арттыру үшін жасанды интеллект құралдарын басқаратын «агенттердің бастықтары» бола отырып, жасанды интеллект агенттерін көбірек мамандар қолдана бастайтынын атап көрсетеді.Көшбасшылар бес жыл ішінде командалар өздерінің міндеттері шеңберінде жасанды интеллект агенттерін оқытады және басқарады деп күтеді. Дегенмен жасанды интеллектіні қабылдауда алшақтық бар: көшбасшылардың 67%-ыжасанды интеллект агенттерімен таныс, ал қызметкерлер арасында бұл көрсеткіш тек 40% құрайды.
Сонымен қатар, көшбасшылардың 79%-ы жасанды интеллект олардың мансаптарын жеделдететініне сенеді, бірақ қызметкерлердің 67%-ы ғана бұл оң көзқарасты қош көреді, бұл жасанды интеллектіні оқыту және біліктілігін арттыру қажеттілігін көрсетеді.
Microsoft CIS директоры Сергей Лещенко болып жатқан өзгерістерді келесідей сипаттайды: «Осы жылғы Work Trend Index есебінің нәтижелері компаниялар өздерінің әлеуетін толық ашу үшін жасанды интеллектіні қалай қолданатынын қайта қарастыруы керек екенін анық көрсетеді. Frontier Firms компаниялардың пайда болуы жасанды интеллектіні стратегиялық түрде біріктіретін және адамдар мен жасанды интеллект агенттерінен тұратын гибридті командаларға өкілеттік беретін көшбасшылар бүгінгі бәсекелестік ортада басымдыққа ие болатыны анықталады».
Microsoft Work Trend Index бесінші жылдық есебінің қосымша қорытындылары сілтеме арқылы қол жетімді.